Business Central software, dé bedrijfssoftware voor elke KMO
Microsoft Dynamics 365 Business Central is de nieuwe naam voor Navision en Microsoft Dynamics NAV. Sinds 2018 heet dit pakket Business Central. En sinds 2018 is er ook een instapversie van dit pakket in de cloud verkrijgbaar.
Met meer dan 160.000 klanten wereldwijd is dit de meest gebruikte bedrijfssoftware voor KMO. Want Business Central biedt de beste prijs/kwaliteit voor KMO’s. En het is met meer dan 9.000 eindklanten ook marktleider in de Benelux.
Microsoft staat garant voor voortdurende innovatie. En jaarlijks komen er nieuwigheden bij. Want Business Central software, dat is de bedrijfssoftware die KMO’s de grootste toekomstgarantie en vooruitgang biedt. Ontdek hier welke versie het best bij u past!
Zeer veel ondernemingen werken dagelijks met Microsoft Office en Office 365. En waarschijnlijk gebruikt ook uw bedrijf Microsoft Outlook, Word of Excel. Microsoft wil u hetzelfde gebruiksgemak als van Office 365 bieden voor bedrijfssoftware. Zij wil klanten helpen om vanuit Office 365 door te groeien naar bedrijfssoftware die afdelingen ondersteunt met nieuwe functionaliteiten. En dit op de vertrouwde manier van Office 365. Denk hiervoor bijvoorbeeld aan een eigen boekhoudpakket, of een verkoopmodule. En daarom maakte Microsoft meerdere versies van Business Central.
De 100% cloud versie: instapversie en standaardpakket, ideaal voor de startende onderneming
De instapversie mikt heel erg op startende en kleine ondernemingen. Daarnaast is de oplossing ook bedoeld voor de jonge generatie die opgroeiden met smartphone, cloud en apps. Binnen de toepassing zijn vele modules mogelijk. En kan u makkelijk uitbreiden. Zo is bijvoorbeeld CRM, boekhouding en veel meer in het pakket te vinden. De oplossing is beschikbaar in drie formules. En klanten kunnen functionaliteit toevoegen. Zodat uw oplossing naar uw wens is. En mocht dit nog niet volstaan kan u ook vlot overschakelen naar on-premise, waarover u meer leest in de volgende paragraaf.
Deze oplossing draait helemaal op de cloud servers van Microsoft. Zodat klanten zich hierover niets moeten aantrekken.
Microsoft wil iedere onderneming in elke fase helpen met bedrijfssoftware. En deze Saas-oplossing is hiervoor een heel belangrijk instapproduct. Omdat instappen kan vanaf 1 gebruiker. En omdat iedere gebruiker van Microsoft Office een potentiële klant is!
De on-premise versie: cloud of lokaal, maatwerk mogelijk, veel sectorspecifieke uitbreidingen
Business Central on-premise is eigenlijk gewoon de nieuwe naam voor Microsoft Dynamics NAV versie 2019.
Het is een zeer gebruiksvriendelijk pakket met al 160.000 klanten. Daarnaast is het ook een uitgebreid systeem, dat bovendien zeer veel sectorspecifieke add-ons en uitbreidingen kent. Het is een ideale bedrijfssoftware voor tal van branches.
Deze versie kan u lokaal op servers in uw bedrijf installeren. Of in de cloud bij Microsoft of elders. En u kan wisselen als u wil.
Dit platform is meer stabiel en volwassener. En het is ook beter voor bedrijven die wat maatwerk of sectorspecifieke zaken willen. Het vertrekpunt is steeds de standaard software. Maar de oplossing is zeker niet beperkt tot die standaard alleen. Want het is erg flexibel.
Ons bedrijf is al sinds 1996 actief in NAV. En Offimac is hiermee 1 van de meest ervaren partners in België.
Hybride versie = cloud + on-premise
Business Central kan ook nog hybride gebruikt worden. Op deze manier gebruikt u de software vanop meer dan 1 server. En zijn die servers aan elkaar gekoppeld.
Het klinkt misschien vrij ingewikkeld. Maar het kan. U wil bijvoorbeeld de standaard CRM-functionaliteiten van de cloudversie inzetten. En u wil dit kunnen gebruiken in combinatie met heel uw bedrijfsadministratie. En die draait misschien op Business Central on-premise en is uitgerust met sectorspecifieke modules of maatwerk. De oplossing is dan dat wij uw on-premise oplossing gaan linken met de CRM in de cloud. Want dat kan.
Uw voordeel is dat u op deze manier over 1 geïntegreerde Business Central software blijft beschikken. En dat u kan kiezen uit het beste van elke wereld.
Business Central software is modulair opgebouwd en biedt tal van voordelen
Microsoft Dynamics 365 Business Central vermindert uw administratie, verbetert uw organisatie en helpt u kosten besparen. Het is een platform waarop alle afdelingen met elkaar samenwerken. Zodat informatie sneller doorstroomt. En mensen geen nodeloos dubbelwerk moeten doen. Want informatie moet slechts 1 maal ingegeven worden. Zodat uw medewerkers meer tijd krijgen voor klanten. Met Business Central beschikt u over een geïntegreerde oplossing die uw efficiëntie verbetert. En er voor zorgt dat u korter op de bal kan spelen!
U kan uw systeem modulair samenstellen. En u kan kiezen uit een ruime selectie aan standaardmodules voor de afdelingen die u heeft. U kan starten met 1 of enkele modules. En later uitbreiden naar meer. Bovenop deze standaardmodules kan u ook nog steeds extra apps of aanpassingen laten aanbrengen. Want Business Central is een flexibel systeem dat u helemaal volgens uw wens, tempo en budget kan inrichten.
Aankoop
HRM
Financiën
Services
Verkoop
CRM
Boekhouding
Office Koppelingen
Planning
Productie (optie)
Magazijn
Voorraad
Ontdek hieronder wat enkele van de voordelen zijn van deze oplossing:
Gebruiksvriendelijk
Uitgebreid
Toekomstgericht
Veel sectorspecifieke add-ons
Betaalbaar
Modern en eigentijds
Instap vanaf 1 user
Microsoft product
Veel apps
Huur of koop
100% mobiel
Cloud of lokaal
Microsoft ondersteuning
Integratie met Office 365
Hybride mogelijk
Business Central software werkt op elk toestel en met elk besturingssysteem!
Microsoft maakt moderne bedrijfssoftware voor elke afdeling van uw bedrijf. Een knappe eigenschap van de software is dat het op elk toestel kan draaien. En dit zowel Windows, Apple als Android. Dus op het bedrijf werkt u waarschijnlijk op PC of laptop. En elders misschien van op uw telefoon of tablet. Maar het maakt niet waar u bent. Business Central software geeft u steeds dezelfde schermen en gebruikservaring. Want moderne klanten willen moderne software.
Bovenop Business Central software ontwikkelt Offimac ook tal van sectorspecifiek extra functies. En hierover vindt u ook meer info op deze site.
Extra oplossingen van Offimac die uw systeem nog meer op uw wens kunnen afstemmen
Planningssoftware
Goede planning helpt u geld verdienen. En daarom ontwikkelden wij dan ook tal van planningsoplossingen.
Wij hebben zowel oplossingen voor taakplanning, persoonsplanning als GANTT projectplanning. Ons sterk punt is dat deze alle 3 met elkaar samenwerken, van detailplanning tot urenregistratie. En dat wij deze kunnen integreren met uw Business Central software.
Verkoop en CRM
Marketing en professioneel verkoopbeheer is belangrijk in elk bedrijf. Business Central voorziet dit standaard. Maar er zijn ook nog uitbreidingen op mogelijk. Zoals CRM 365 van Offimac. Want dit helpt verkopers zichzelf beter organiseren. En hun werk gestructureerd te doen.
Documentbeheer, e-invoicing en factuur scanning
Wij bieden tal van oplossingen hiervoor, neem even een kijkje op onze website voor meer informatie.
Personeelsbeheer
Wij beschikken ook over Business Central software voor HRM en personeelsbeheer.
Apps
Van waar u ook bent informatie opvragen of ingeven? Online bestellen of materiaal en materieel aanvragen? Uw calculatie of boekhouding opvolgen via een app? Het kan allemaal met onze apps.
Internetsites
Internetsites worden meer een meer gebruikt om klanten en medewerkers vanop afstand toegang te geven tot informatie. Zo beschikken wij ook over een internetportaal dat wij kunnen koppelen aan uw software. Zodat mensen 24 uur op 24 uw informatie kunnen raadplegen van waar dan ook.
Managementrapportage
Meten is weten. En goede cijferinformatie helpt goede beslissingen te nemen. Onze software helpt u hiermee. Maar klanten die hierin nog een stap verder willen gaan helpen wij ook graag verder.
Hardware en cloud
Wij kunnen u alle mogelijke hardware en cloud leveren voor uw software. Wij leveren totaaloplossingen voor bedrijven.
Office 365 en SharePoint
Ook hiervoor kan u bij ons terecht.